necesito consell!!
Bé, el cas és que tinc 15 anys i tinc nòvio però mai ens hem fet un petó. Ho som des de l'any passat, i ens estimem molt! Només ens veiem un cop a l'any, i l'any passat vam planejar de liar-nos i tal, i jo estava molt contenta. Però quan el vaig tenir a davant em vaig bloquejar, i no va passar res. També dir que estem envoltats de gent i mai estem sols!! No n'hem tornat a parlar. El cas és que aquest any he decidit que perdré la vergonya i li faré, si més no, un pico. Però no se què fer!! Estarem envoltats de gent, i no trobaré el moment!! Ajudaaa, tinc molts dubtes! Jo me l'estimo moltissim, i aquest cop li faré, però no sé quan ni com....
Laura Centellas

Hola!
Aquest dubte és molt freqüent i totes les persones senten cert nerviosisme abans de fer el primer petó, ja que és una situació força íntima. El més important és que les dues persones en tingueu ganes en aquell moment.
Intenteu buscar un moment en el que poder apartar-vos de la resta de la gent, poseu l’excusa de que aneu a buscar alguna cosa i busqueu el vostre moment d’intimitat.
Alguns dels consells que et podem donar és:
- Centrar-te en els seus llavis
- Apropar-t'hi a poc a poc (a vegades tocant-vos les mans o acariciant la cara pot ser més fàcil).
- Veuràs que els caps ja agafen inclinació.
- Comença fent petits petons als llavis de l'altra persona
- Separa't, mireu-vos als ulls i torneu a fer-vos més petons (és molt excitant veure la mirada de l'altra!)
Veuràs que el teu cos ja et guiarà...
Si et ve de gust, ens expliques com ha anat! Segur que a molts adolescents els anirà bé llegir l'experiència del primer petó!
Una abraçada!
La Laura Centellas