Estudis:/
Hola,
Em sentu malament perque estic treien molt Males notas sempre he sigut de treure entre 4,5,6 pero es que aquest any tot i que me aplicat mes a l’hora de estudia que els altres anys de tots els examens que em fet n’he aprubat menys de la meitat i no es perque no haigui estudiat perque estudiat o he fet pero es que no se perque el moment de fer l’examen no em surt, no em concentro lo que em tindria que concentrar i aixo sempre m’ha pasat pero es que aquest any m’esta pasan mes factura que els altres anys já que estic a un curs mês complicat i de moment aquest trimestre ja tinc que recuperar 5 assignatures
i clar es que estic molt preucopada perque es que se que si segueixu aquest ritmé acabaré repetin curs i no vull i pues clar sempre em diuen que he de estudia mes i aixo em fã rabia perque ja estudiu i quan a casa faig els exercicis o algú em pregunta el que me de estudia m’ho se però després no aprobu o si aprobu es amb un 5 palat i clar aixo em fa sentí tonta i em fa senti que NO valc per res,
a sobre soc la que pitjos notas treu de la meva clase i mentres altres treuan notables i exalents sense have obert casi el llibre jo trec suspesos i això encara em fa senti mes estúpida i mira que tambe faig clases de refors pero no suspendra pero no i ha manera de que aprobi. jo crec que suspenc perque a l’examen no estic per l’examen em costa pusar-me sense distreuram amb altres cosas i no em consentro i aixo tmb amb pasa a la hora de estudia o està clase atenta que em distrec i em costa pusar-mi.
Es que em sento molt diferents els altres i les meves amigues es solan rellar amb mi perque diuen que soc pesada i que no em se controlar pero es que no em se controlar perque a vegades m’esveru mes del compta.
I per tot aixo desde l’institut el psicólag del insti em va fe las provas del TDAH já que els profes já veían que no em concentrava, em distreia, que era molt nerviosa..pero encara no m’han dit si u tinc o no u tinc i aixo tambe em provoca una certa preocupacio/nerviosisme perque veig que tardan molt a dir-m’ho perque já fa 2 setmanes que m’ha les van fe i no m’han dit res i aixo em te molt preucopada/ intrigada i no se si es normal que tardin tant, a mes portu ja casi 1 setmana confinada Pk vaig surti positiu i no se que més fe a casa perquè m’aburreixu massa i no pugu Em sentu malament perque estic treien molt Males notas sempre he sigut de treure entre 4,5,6 pero es que aquest any tot i que me aplicat mes a l’hora de estudia que els altres anys de tots els examens que em fet n’he aprubat menys de la meitat i no es perque no haigui estudiat perque estudiat o he fet pero es que no se perque el moment de fer l’examen no em surt, no em concentro lo que em tindria que concentrar i aixo sempre m’ha pasat pero es que aquest any m’esta pasan mes factura que els altres anys já que estic a un curs mês complicat i de moment aquest trimestre ja tinc que recuperar 5 assignatures i clar es que estic molt preucopada perque es que se que si segueixu aquest ritmé acabaré repetin curs i no vull i pues clar sempre em diuen que he de estudia mes i aixo em fã rabia perque ja estudiu i quan a casa faig els exercicis o algú em pregunta el que me de estudia m’ho se però després no aprobu o si aprobu es amb un 5 palat i clar aixo em fa sentí tonta i em fa senti que NO valc per res, a sobre soc la que pitjos notas treu de la meva clase i mentres altres treuan notables i exalents sense have obert casi el llibre jo trec suspesos i això encara em fa senti mes estúpida i mira que tambe faig clases de refors pero no suspendra pero no i ha manera de que aprobi. jo crec que suspenc perque a l’examen no estic per l’examen em costa pusar-me sense distreuram amb altres cosas i no em consentro i aixo tmb amb pasa a la hora de estudia o està clase atenta que em distrec i em costa pusar-mi. Es que em sento molt diferents els altres i les meves amigues es solan rellar amb mi perque diuen que soc pesada i que no em se controlar pero es que no em se controlar perque a vegades m’esveru mes del compta. I per tot aixo desde l’institut el psicólag del insti em va fe las provas del TDAH já que els profes já veían que no em concentrava, em distreia, que era molt nerviosa..pero encara no m’han dit si u tinc o no u tinc i aixo tambe em provoca una certa preocupacio/nerviosisme perque veig que tardan molt a dir-m’ho perque já fa unes 12 dies que m’ha les van fe i no m’han dit res i aixo em te molt preucopada/ intrigada i no se si es normal que tardin tant, a mes portu ja casi 1 setmana confinada Pk vaig surti positiu i no se que més fe a casa perquè m’aburreixu massa i no pugue anar el Insti,sociabilitzar amb la gen em deprimeix i no se que fer.
I agraïria si em puguessiu donar algun Consell i si sabeu si es normal que tardin tant a dir els resultats de les proves del TDAH i algun Consell per passa el confinament sense que s’em fasi tan pesat.
Moltes Gracies!!:)
Laura Centellas

Hola!
Doncs el que tarden en donar-te els resultats dependrà de la feina que tingui la persona que et va passar les proves, i potser abans de comentar-te’ls a tu ho faci amb la teva família. D’altre banda, si estàs confinada prefereixi esperar-se a poder fer-ho directament amb tu.
Entenem que estas fent aïllament a l’habitació, de manera que les coses que et proposem són per fer en solitud: durant el teu confinament pots llegir, mirar series (ho pots fer en anglès per anar practicant), jugar a videojocs, fes canvi d’armari, fes videotrucades amb la família i els amics, podeu comentar alguna serie, peli o programa amb altres persones, fes rutines d’exercicis, fes neteja de fotos i vídeos del telèfon, practica mindfulness o meditació, escriu un diari sobre el teu confinament, fes puzles... si per el contrari tots a casa esteu confinats pots buscar coses per fer tots plegats, cuinar, jugar a jocs de taula...
I sobretot no perdis el contacte amb la realitat, d’acord? Busca la manera de mantenir la relació amb els companys i la família.
Gràcies per la teva consulta.
Una abraçada!
La Laura Centellas