Continuar despres de corre'm?
Si estic fent-ho amb la meva parella i jo em corro abans que ella, es possible continuar fins que ella es corri també o es preferibe parar, canviar de condó si cal, i continuar?
Laura Centellas

Hola,
És preferible parar, treure el preservatiu i tornar a començar en el cas que als dos us vingui de gust continuar.
El perill de seguir penetrant amb el preservatiu ple de semen és que l'erecció baixarà ja que després de l'orgasme, la següent fase en la resposta sexual humana és la ressolució, moment en el que el cos torna al seu estat de repòs després de l'excitació i l'orgasme, per tant, fase on l'erecció baixa i per tant el preservatiu pot no quedar tan ajustat al penis, i el semen pot entrar a la vagina o quedar-se el preservatiu dins. Després ve el periode refractari, que és el temps que cada persona necessita per a poder tornar a engegar una nova relació sexual. I aleshores, estrenar un nou preservatiu.
També tingues en compte que si la teva parella té vagina, és possible que l'orgasme no l'obtingui a través de la penetració, t'animem a no centrar les relacions sexuals únicament a la penetració.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas