no se si m'estima o no
és molt complicat tinc un lio al cap, a vegades estem super bé però després ens "distanciem" d'una manera que no parlem per chat i només en persona, no dic que nom'agradi però si arriba la nostra data de pareja gairebé no em diu res. Apart també tinc molts problemes a casa amb ma mare, porto unes semanes amb ella que són fatals. Em dona tanta rabia però no em surt demostrar-ho, tot m´ho guardo per mi. Són moltes coses més que podria escriure més de 20 linies. Sincerament NO PUC MÉS.
Laura Centellas

Hola!
Pel que fa a la teva parella, intenta parlar amb ella, explica-li com et sents i què esperes d’ella. Les parelles ens han de fer sentir bé, si una relació comença a ser complicada i ens fa patir, el millor es pendre una decisió.
I referent a la teva ràbia; intenta buscar espais en els que poder expressar-te, parla-ho amb una amiga, escriu-nos aquí, escriu en un diari... Les coses que ens molesten cal que les traiem del nostre cos.
La ràbia és una emoció que va cap a fora i necessita ser expressada, cal que no l’amaguis, i si alguna cosa et fa enfadar, fes-ho saber; amb mirades, amb paraules, si segueixes sentint molta ràbia pots provar de fer alguna activitat física per descarregar, o pintant amb ràbia, picant a un coixí, plorant... Troba la manera de deixar sortir aquesta emoció.
Una abraçada!
La Laura Centellas