Hola, soc la dels profes II
Moltes gràcies per respondre l'última consulta. El problema amb aquest professor amb qui tinc aquestes conductes obsessives és que haig de fer una mena de treball amb ell, jo sola, i llavors sé que molta distància no hi puc posar per qué hauré de veure l més que la resta de companys. Em sembla que l'únic que haig de posar-hi és distancia mentalment, oi? Vull dir, no idealitzar lo i tenir-lo com un déu. Ho estic intentant i crec que no serà gaire difícil. Alguna idea per mantenir el cap ocupat en el temps mort en plan aquests 3 min quan esperes el bus o coses per l'estil i no haver d'imaginar que parlo amb algú? Gracies
Laura Centellas

Hola!
Que bé tornar a tenir-te per aquí.
No ets la primera persona que se sent atreta per un professor. De fet és força habitual que ens enlluernem i sentim molta admiració.
Sovint el que sol passar és que barregem els sentiments d'admiració i d'enamorament i fins i tot els podem arribar a confondre.
I sí, la distància és una bona manera de reduir els nostres sentiments. Centra't en les teves coses, intenta escoltar els sorolls que t’envolten, practica la respiració conscient, llegeix, escolta música, observa el que t’envolta, escriu, mira xares socials...
Veuràs que mica en mica la intensitat dels teus sentiments cap a ell es van reduint...
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
La Laura Centellas