no puc més
Cada vegada em sento més sola. És només una sensació, perquè jo se que puc comptar amb la meva millor amiga i sé que hi ha gent que m'estima, però no puc evitar sentirme sola. No ho sé el que em passa, tinc por a explicar el que em passa perquè penso que molestaré a qui li expliqui. Noto que sempre estic per la gent, em preocupo per la gent que m'importa i si tenen un problema saben que poden comptar amb mi, però no ho se si les persones em donen tan com jo crec que dono per elles. Fa dos mesos que em van diagnosticar ansietat i això em fa patir bastant. Tinc dies de molt de bajon, sempre intento estar amb un somriure quan estic amb gent però quan estic sola a casa em poso a plorar. No sé si estic tan trista perquè penso que estic sola o perquè se que no és així i encara i així ho penso.
Laura Centellas

Hola bonica,
Gràcies per obrir-te amb nosaltres i explicar-nos això que t’angoixa.
Si no els hi dius quan estàs malament, i a més intentes dissimular ... com creus que ho poden saber? Les relacions d'amistat (i de parella) no es mantenen per "telepatia", sinó que es mantenen per la confiança mútua a l'hora de demanar ajuda.
Com creus que es poden sentir elles si veuen que estàs malament i tu no els hi dius? Potser també interpreten que no són prou importants per tu...
Busca algú amb qui hi tinguis confiança i explica-li com et sents. Intenta demanar què necessites d'ella (que et truqui una mica més? Que també quedi amb tu? que t'avisi dels plans que fa?...) així serà més fàcil poder-te ajudar.
Els altres no poden endevinar què ens passa ni què necessitem, els ho hem de dir. D'acord?
I si aquest sentiment continua en tu, tot i haver-ho parlat amb elles, pots demanar ajuda a una professional de la psicologia i que et pugui acompanyar en aquest procés, que et pugui ajudar a deixar de sentir-te malament i a expressar les teves emocions
Una abraçada!
La Laura Centellas