Sóc massa diferent
No em diverteixo com tots els adolescents de la meva edat. Jo m’ho passo bé cantant (pero no a lo loko, cantant de veritat), actuant sobre tot, i bueno tot aquest mundillo. En canvi, tots els meus amics es dicerteixen bebent, fumant, sortint de festa.... clar i jo obvi x no estar tampoc marginada vaig amb ells i tal (no fumo ni bec pk tinc personalitat i per molt que m’ho vulguin endorçar saben que mai cauré), i doncs realment no sóc jo amb ells. És com que no mostro la meva personalitat de veritat, pero és que si no s’avorririen de mi i em deixarien apartada.
Per tant, que faig, segueixo fingint que m’ho passo bé aguantant a tots els meus colegues borratxos perque no es caiguin pels terres o començo a ser una mica més jo?
Dit així és fàcil triar la segona opció, pero no es tant facil, es pensaran que soc una amargada i jo q se bueno, espero que em responeu boniques, una abraçada i mercii per tot :))
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per explicar-nos això que et preocupa.
El que dius, és quelcom que passa sovint en els grups. Potser, el primer que hauries de valorar és el que tu vols, no el que la resta fan i tu no. És important que t’escoltis, et valoris i no et jutgis. Nosaltres no podem dir-te què has de fer, has de valorar tu què vols fer, ja que nosaltres no podem decidir per tu. Està bé que et facis preguntes i que valoris els pros i els contres de cadascuna de les decisions. En el cas que decideixis quedar-te en el grup no cal que aguantis a ningú, cadascú ha de ser responsable de si mateix, i no cal que cuidis d’ells/es.
D’es d’aquí t’animem a ser tu mateixa. Potser durant una època de la teva vida actuar d'aquesta manera t’ha sigut d'utilitat o t’ha donat seguretat, i ara potser ja ara no.
Per tant, calma, focalitza't en tu i estima't!
Una abraçada!
La Laura Centellas