Que sóc?
Mireu, ara sabreu una part molt íntima de mi i és el tema d’orientació sexual.
Jo sempre dic quan em pregunten que jo no sóc ni hetero ni bi ni lesbiana ni res, jo sóc jo i m’enamoro de persones i ja.
Val pero realment és això veritat o és x no decantarme per res?
La qüestió és que a mi sempre m’han molat els tios, pero és lo típic de que si lo que la merda de societat considerés que lo “normal” és tia amb tia, em molrien les ties saps, és com que m’ho han inculcat.
Total, el meu entorn es molt LGTBI perque si m’en vaig amb la part dels meus amics heterobasicos acabariem sempre amb discussions jaja.
Total que no se si es que se m’ha pillat o algo per l’entorn o tal que poc a poc vaig deixar de descartar les ties.
En plan i ara estic amb lo típic que busco ties a tiktok sempre, m’interessen ties i tot això.
Vale pero no m’han deixat de molar els tios gens eh, para nada jaja. El q passa és que jo que se, això és ser bisexual????
A casa meva s’ho pensen que ho soc, perque són com mot bifòbics, o el peix o la carn, i només q digui q em sembla guapa aquesta tia ja es pensen que mhe enamorat.
Pero sabeu que passa? Que amb una tia em liaria i m’atrau i tal pero es com q no tindria una relacio mai pero amb un tio m’encantaria tenir-ne nose i aix yo q se.
Sóc bisexual? Segueixo lo que segueix tothom pk vull ser com tothom? yo q se
Laura Centellas

Hola,
Sovint el fet de posar-nos una etiqueta ens ajuda a sentir-nos identificades però si no ens ubiquem en una en concret podem sentir molta pressió per encaixar.
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. No es defienix en funció només de qui ens atrau.
Seguint aquesta definició, la bisexualitat seria enamorar-se d'homes o dones (cisgènere).
Però en el teu text parles de persones, i potser encaixaria la pansexualitat, que significa enamorar-se de persones indiferentment del seu sexe i el seu gènere.
No et pressionis, pots deixar fluir aquest sentiment i anar veient com van evolucionant. Tu mateixa aniràs descobrint el què sents i quina és la teva orientació sexual.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas