por
Doncs mira, tinc quasi 16 anys i només m’he liat 1 cop amb un imbècil que només em volia pel meu físic, farà com dos anys. Tinc ganes de fer algo perque al meu voltant tothom te novix, lios, folla... i jo res. A part jo amb el tema Covid sóc molt delicada i ara mateix si m’he de liar amb algú, que sigui per algo de veritat, perque no em penso liar amb un que es lia amb totes quan hi ha Covid saps.
Bueno al caso, que tampoc se si realment vull algo o no.
Perquè al haver tothom de la meva edat fet coses i tal és com que tothom sap, i jo no. I si la cago? I si no li agrada o nota que no se liar-me?
Això literalment no ho sap ningú de ningú.
A la meva ciutat, tothom em coneix com la típica que lliga un montón, que es tira a tots, que li van 40mil darrere... pk abans tenia bastants problemes i l’únic que em feia sentir millor era anar així per la vida pero es mentida. I si ara amb lio amb un/a que es pensa que sóc aqui una fucker, veu que no, li diu a tothom i toma lo mal que quedo amb tothom. Bua nose es super infantil pero es que nose.
Bua i perque sapigueu, cada dia llegeixo les vostres consultes, pero mai m’havia atrevit a escriure, feu una feian molt guaiii :))
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per llegir-nos. El que dius, és quelcom que passa de forma molt sovint. Potser el primer que hauries de valorar és el que tu vols, no el que la resta fan i tu no. És important escoltar-nos, valorar-nos i no jutjar-nos.
Que la gent pensi de tu una cosa que no és certa i que després es descobreixi la realitat no té perquè ser dolent, ets tu, el que la gent pensi no ho podem controlar, per tant, t'animem a ser tu mateixa. Si durant una època de la teva vida actuar d'aquesta forma et va ser d'utilitat o et donava seguretat, genial, potser ara no.
Tenir relacions sexuals compartides no és un tema que hagi d'anar definit en funció de l'edat o del que la resta de persones facin.
Per tant, calma, focalitza't en tu i estima't!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas