no s'aixeca
1. La meva parella des de fa poc no se'li aixeca mai (totalment flacid), i per contra tampoc pot ejacular. Ja sempre li ha costat pero ara es com que ja ni pot ell sol fer-se una palla, mai ha tingut problemes sol. No sé per quin motiu li pot passar aixi de cop, si que es cert que fa temps que pren medicaments per un trastorn que té pero aixi de la nada es extrany i indirectament m'està afectant a la autoestima perque ja casi mai ha pogut arribar al orgasme amb mi, i ara tampoc te gaire libido, igual que jo, perque sento que no follo bé o que no li atraic. Que pot tenir i que podem fer, i que puc fer per no sentirme malament?
2. A més, estic prenent anticonceptius i no sé si deixar-ho perque em sembla molt inutil prendreme'ls sense tenir sexe... Es bona idea deixar-les i reprendre al cap d'uns mesos o no es bo?
Moltes gracieees
Laura Centellas

Hola,
Anem per parts, quina medicació està prenent la teva parella? Hi ha alguns fàrmacs que poden afectar a la resposta sexual, ja sigui en l'erecció, l'ejaculació i/o el desig sexual, per tant, una de les possibles causes pot ser aquesta. Li passa sempre en totes les situacions? Quan està sol i amb masturbació també? Pels matins té erecció espontània?
Un altre factor que pot estar afectant és un tema més psicològic, és a dir, que el fet que li hagi passat alguna vegada hagi ocasionat que ell estigui més pendent de l'erecció i l'ejaculació que de passar-s'ho bé, és com si estigués passant un examen, i per tant la cosa no acaba de funcionar.
Per altra banda, si mai aconsegueix una erecció, ni estant sol, ni quan es lleva els matins de forma espontània, etc. la recomanació seria que demanés hora de visita amb el metge perquè ho valorés i descartés una causa física a la dificultat que està experimentant.
Pel que fa a les anticonceptives deixar-les o no és una decisió que només pots prendre tu. Valora pros i contres d'estar-les prenent i assessora't amb la llevadora del CAP perquè pugui dir-te quin mètode anticonceptiu s'ajusta més a la teva situació actual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas