belive
hola, aquesta consulta no només es psicologica si no també magradaria molt Que la llegisin els redactors d'adolecents.cat si és possible esclar:)
fa més o menys un mes estic bastan preocupada per el Justin Bieber sòn bastan fan seva i no m'agrada com esta actuan, perqué ell en realitat no és així. tinc por que al final sel trobin mort a un carreró i aixo em fa patir, no tinc twwitter per el fet de que no em deixen, em faria molta il·lusió que us intentesiu comunicar amb el seu twwiter per dirli el que ens passa a totes les belibers i la por que tenim totes en perdrel.
moltes gracies i espero que ens ajudeu aa totes les beliebers
InterPersonal

Hola Laia. Sóc l 'Assumpta.
Sí, la veritat és que sap greu que una persona a la que admires i que té tant de talent professional estigui fent coses que no li fan cap bé, tot al contrari. I entenc que com a seguidora i fan seva te'n preocupis. Dir-te que això que li està passant al Justin Bieber ja ha passat anteriorment a d'altres persones famoses del món de l'espectacle que han començat de molt joves a despuntar en el seu terreny i que potser perquè no són prou madures o perquè el seu entorn personal i professional no els protegeix prou i no van ben assessorats, passen per èpoques on l'èxit els hi puja massa al cap i alguns d'ells no han acabat prou bé. Per exemple el cas de la Marisol (no sé si tu la coneixes), l'Amy Whinehouse (més recent), etc. Bé, esperem que en Justin Bieber se'n doni compte abans i sigui a temps de rectificar i redirigir la seva vida personal i professional. Segur que té gent al seu voltant que l'ajudaran a adonar-se'n d'això. En relació al tema dels redactors d'adolescents.cat, nosaltres des del consultori no t'hi podem fer res, has d'enviar un mail a l'adreça que surt al final de la pàgina per fer el suggeriments que consideris oportuns: contacte@adolescents.cat.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat