Caos
M’he donat compte de que soc molt caòtica en quant els nois. En plan, tot i que vaig tenir una relació seria d’un any, noto que sempre que tinc algo amb algun noi (sigui serio o no) sempre l’acabo cagant, sempre. Soc una persona super desconfiada i això fa que em monti películ•les i els hi acabi montant un pollo sempre. I després de tot això m’arrepenteixo dels meus actes i ja es massa tard per arreglar-ho...
Noto que en general tinc relacions intenses però bastant inestables i ja no sé que fer per no cagar-la tant.
(Fa poquíssim em vaig discutir amb el noi amb el qual tinc algo (vaig començar jo la discussió i de molt mala manera) i crec que ja no vol saber res de mi)...
Laura Centellas

Hola!
Cal que esbrinis que hi ha darrera d’aquest comportament. És inseguretat? És por? Alguna experiència prèvia?
Tinc un parell de preguntes:
- Quines coses penses quan desconfies i per què? és a dir, per què no pots confiar en l'altra persona?
- Quins comportaments fas? Quines coses fas per calmar aquests pensaments i que molesten als altres?
Sabem que no és fàcil, però és important ser-ne conscient, explicar-ho a les persones afectades i demanar-los ajuda. Aquestes persones et poden ensenyar en quin moment t'estàs passant i així anar-ho canviant mica en mica. Hauràs de confiar en elles, encara que et sigui difícil, perquè l'antídot de la desconfiança és la confiança: en un mateixa i en els altres.
Potser et pots plantejar rebre assessorament professional per poder resoldre aquests conflictes.
una abraçada!
La Laura Centellas