:(
Hola, avere, io portava 12 añs amb una amiga...
i ara per moltes coses ens em separat qe faic?
la vui... a de estar amb mi.. ppf em vui suicidar ajudeeume !
InterPersonal

Hola nana! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que parlis amb ell de com et sents i de que t'agradaria solucionar el que ha passat. Però per molt dur que sigui si ella ara mateix no està disposada potser caldrà acceptar que ara estan així les coses i deixar que passi un temps epr veure si les coses es van posant a lloc. Ja ho aniràs veient. De moment centra't també amb les teves coses que t'agraden, no paralitzis les coses que si que van bé a la teva vida per aquest fet. No saps mai què pot passar! Confia! Ànims! ELi Aulet www.interpersonal.cat