Baixa autoestima
Fa un parell de mesos que per raons personals l'autoestima em va baixar. En principi no era un problema molt greu ja que devia centrar-me en no pensar en negatiu, però surto amb algú i sempre tinc la por de que potser m'és infidel o que algun dia es cansarà de mi i em deixarà. Què puc fer?
Laura Centellas

Hola!
No sabem les raons que et van portar a tenir una baixa autoestima, però sigui quin sigui el motiu intenta parlar-ne amb ell. Explica-li quines situacions desperten les teves pors, i que no vols que interfereixin a la vostra relació.
Li pots demanar que et doni un cop de mà amb aquest tema. Expressar-li com et sents, què t’ha fet arribar a aquest punt. Per què ell t'entengui!! i pugui saber com et sents i que no vols deixar-te guiar per la desconfiança, o la teva manca d’autoestima, perquè sinó això serà frustrant per tots dos!
L'autoestima és un sac que té informació interna (el que ens diem a nosaltres mateixos) i informació externa (el que ens arriba dels altres). Així que intenta omplir el teu sac amb les teves qualitats reals.
Si tot i així sents que et costa, que alguna cosa no et permet avançar potser serà el moment de parlar-ho amb la teva família i buscar ajuda d’una professional de la psicologia.
Seguim aquí per al que necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas