Relació🥺
T'explico, porto 5 mesos acabats de fer amb el meu xicot (el va fer 15 i jo 16 anys) a el principi tot iva genial, pr a poc a poc noto q es va cansant de mi i el diu q no em vol deixar pr si es donés l'ocasion perquè no estigués a gust hauria de pensar-s'ho, diu que m'estima molt però que no és el mateix que abans però que no és per la meva si no pels seus pensaments, li parlo muchco de el futur perquè jo vull alguna cosa estable i durador i l'es estressa i no vol pensar en el futur ara ... i jo ho entenc perquè som joves i és molt d'hora però el que em fa mal és que digui que per ara no vol un futur amb ningú, i no es que pensar perquè em fa por que es cansi i em deixi ... que puc fer perquè estiguem bé i que no s'acabi?🥺🙄
Laura Centellas

Hola!
El que et podem recomanar es que no t’avancis als esdeveniments, no pensis tan en el futur i viu més el present. Ja que no sabem com anirà el futur. I si estàs pensant en el futur possiblement no gaudeixis el que realment estàs tenint.
Ara mateix ell està amb tu, esteu bé junts, gaudiu d’això! No vulguis córrer massa, pren-t’ho amb calma. Mira el dia d'avui, mira el dia de demà... però no miris d'aquí a 10 anys perquè realment tot el que pot passar és incontrolable.
Viu aquí i ara i gaudeix d'ell... i així viureu una relació autèntica
Una abraçada!
La Laura Centellas