helpp
m agrada un tiu pero a aquell pavo li agrada la meva millor amiga i ella liga amb ell pero la meva millor amiga diu k a ella no li agrada k faig???urgent
Laura Centellas

Hola!
Parla-ho amb la teva amiga, diga-li que aquest noi t’agrada i que no t’agrada que ella coquetegi amb ell.
I tu li agrades a ell? Si vols saber si agrades a una persona, pots fer-ho a través d'una indirecta (a veure si et segueix el joc) o dir-li directament i esperar una resposta. No hi ha una millor manera de fer-ho.
Si la resposta es que no, tu vols estat amb un noi que li agrada un altre persona? No és fàcil acceptar que no agrades a la persona que t'agrada, però forma part del joc de l'amor! Així que recorda quines qualitats tens, estima’t i valora’t.
Una abraçada!
La Laura Centellas