Dubte
Fa 5 anys que estic amb una noia,però ara ha aparegut a la meva vida una noia de la que sempre he estat enamorat,tinc moltes coses en comú amb ella i sap tota la veritat de mi,ja fa més d'un any que estem veient-nos en secret. Amb la noia amb la que estat fins ara,que ja li he dit que això nostre s'ha acabat,no sé com dir-li la veritat i potser hauria de tornar amb ella i amagar-li el que ha passat,estic fet un embolic
Laura Centellas

Hola!
Entenem que la relació de 5 anys s’ha acabat, heu tallat, i que et planteges si tornar o no amb ella?
Nosaltres no et podem donar una resposta a això. Ets tu qui ho ha de valorar, tu has de decidir si vols tornar a una relació on hi ha secrets. Tu et sents còmode amagant-li això? Les relacions es basen en la confiança i la sinceritat i si et planteges començar de nou amb aquesta noia, potser que ho facis des de la sinceritat, no creus?
La seva reacció no la pots predir, si decidiu que ho torneu a intentar tot i la infidelitat no serà un camí fàcil, i si per el contrari ella s’enfada i no vol tornar a la relació ho hauràs d’acceptar.
Sigues honest amb tu mateix, pren-te el temps que necessitis per arribar a una decisió, i quan la tinguis presa sigues el màxim de sincer amb totes les persones involucrades.
Una abraçada
La Laura Centellas