farta
sempre escolto els problemes de la gent i intento ajudar-lo'sen tot el q ue puc o esta a les meves mans. Però ningú sap el ue em pasa ami. Perquè no ho entendrien. Perquènose com sortir d'aquest pou. O potsre no vull sortir jo. M'esticpodrint i ningu ho veu.
Laura Centellas

Hola!
Ens sap molt greu llegir les teves paraules, transmeten molta tristesa i patiment.
Tenim un parell de preguntes per tu:
• Què és el que fa que no els hi diguis com estàs?
• Què hi ha al pou del qual no vols sortir?
Si no els hi dius quan estàs malament, com creus que ho poden saber? Les relacions d'amistat es mantenen per la confiança mútua a l'hora de demanar ajuda.
Busca algú amb qui hi tinguis confiança i explica-li com et sents. Intenta demanar què necessites d'ella (que et truqui una mica més? Que també quedi amb tu? que t’escolti?...) així serà més fàcil poder ajudar-te.
Els altres no poden endevinar què ens passa ni què necessitem, els ho hem de dir. D'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas