Dos nois??? Tres?
Hola...
Tinc un problema. Des d'abans de le vacances d'estiu que estic pillada d'un noi, però abans d'aquest noi (1) me n'agradava un altre (2). Bé, amb aquell m'ho van tallar d'arrel (jo no li agradava ni a l'oli...) i llavors em vaig començar a fixar en un altre noi (3). Doncs ara, el tio 1 encara m'agrada, però m'he tornat a mirar un altre cop el noi 3. A sobre, un altre noi (4) em sembla que és com si estigués en la categoria mitja. O sigui, no m'agrada tant com l'1 però més que el 3. Quin m'agrada realment?? Perquè el 1 encara em fa anar el cor a 100 cada cop que el veig, i m'encanta... però el 4 també em cua molt bé, i a vegades m'imagino coses amb ell... ccom amb el 3. Però més amb el 4. I el miro a classe (perquè anem a la mateixa classe, també amb el 3). Però ara ja no vaig a classe amb l'1... :( potser és que com que no hi parlo, ja no m'hi relaciono tant? Una relació inventada...pot durar, però no gaire.
Em podrieu donar algun consell??? Merci!
InterPersonal

Hola Anonimaa!! M'ho he passat relament bé llegint el que m'escrius, 1, 2, 3, 4, puf! això semblava una equació enlloc d'un problema amorós ;)!! però has sabut explicar-te molt bé i jo al interpretar totes les dades m'he adonat que pel que més tires és pel 1, no? Al menys és el que surt més ben parat en tota aquesta sèrie de números. Mira el que crec és que ara estàs en un moment de la vida que t'atrauen els nois, però com que n'hi ha tants per escollir... no acabes de decidir-te! Sigui com sigui sempre és millor que puguis triar, no? I si tu no pots decantar-te per cap perquè creus que tots tenen alguna cosa especial, hauràs d'esperar a veure si algun d'ells t'escull a tu. Per què es clar, com dius tu les relacions inventades no duren gaire, millor si l'amor és correspós!
Petons!! 1, 2, 3, 4 i 5 petons!
Marina Marull www.interpersonal.cat