No se com estudiar
Aquest any s’ha fet difícil es va morir un amic meu i aixo va fer que no tingues ganes de fer res i vaig d’esforçar-me ara m’estic adonant que ho haig de fer pero no se com organitzarme i com estudiar
Laura Centellas

Hola!
Em sap greu que hagis viscut aquesta mort tant propera i tant dura. Ningú ens prepara per la mort d’un ésser estimat
Demana ajuda a la teva família, troba espais per explicar com et sents, per parlar d’ell, per parlar de la pèrdua.
És normal que et costi organitzar-te, que et costi estudiar... estas vivint un procés de dol.
Necessites un temps per poder expressar tot aquest malestar i aquest dolor: escriu, pinta, dibuixa, escolta música, plora.... enfada't, estripa papers... deixa que surti tot.
Mica en mica veuràs com va baixant la intensitat del dolor i podràs concentrar-te en tu mateix i en fer les coses que t'agraden i et donen plaer.
Procura també deixar-te envoltar per les persones que t'estimen. Deixa que els teus amics i la teva família estiguin al teu costat.
Tot va al seu ritme.... i veuràs que d'aquí un temps et sentiràs millor.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis i intentarem ajudar-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas