amor/ amistat ¡¡AJUDA URGENT PLISS!!
Hola,
primer de tot, gràcies per avançat, no és la primera ressenya que faig i sempre heu sigut una ajuda per a mi. Després, ja fa un temps que m'agrada un noi de la meva classe, però crec que ell només em veu com una molt bona amiga i li lenço moltes indirectes però sembla que no pilli ni una. Després, ja fa un temps que els meus amics em fan bromes de que pego amb un amic meu i que estem tot el dia junts i que acabarem liant-nos, i la veritat és que estem molt junts sempre però és perquè tenim la confiança i a mi no m'importa que estiguem junts ni els comentaris dels altres, però l'altre dia aquest noi que m'agrada és va assevantar d'aquest rumor i ara està súper borde amb mi i no para de dir-me que vagi amb el meu nòvio i que encara es posarà gelós i coses d'aquestes i jo ja estic farta perquè jo no he fet res i quan li dic que es una broma, que no estem sortint i que ni tan sols m'agrada ell se'n va i he intentat dir-lis als meus friends que parin de dir això però ells només riuen i encara ho diuen més i, a ver, els rumors que es puguin crear perquè el meu mejo i jo estem junts no m'importa però que ell estigui borde amb mi per això doncs no ho trobo junts perquè a mi ell m'agrada i això em fa moltíssim mal i ho intento dissimular però ja no puc més i ara la gent em diu que he canviat i que no estic de bona ostia i que ningú em soporta i això encara em fa més mal perquè em dona la sensació de que la dolenta en esta dixosa història soc jo i no ells i hi ha poca gent que em faci costat i estic a això de engegar-los a tots a la m3rd4 però necessito una solució una miqueta menys radical... ajuda plis??😖
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per tornar a contactar amb nosaltres!
Està bé que te n’adonis que aquesta manera de reaccionar, que et venen ganes de dur a terme, no és adequada.
La ràbia, que és la emoció que creiem que estàs sentint en aquest moment, és una emoció que ens protegeix i ens ajuda a posar límits, a defensar-nos d’allò que ens fa mal. És important que posis límits als teus amics, que els diguis que això no t’agrada, que els hi diguis des de la serietat i la fermesa que una cosa així necessita. Si se’n riuen de tu ja t’estan demostrant alguna cosa, no? Envolta’t de persones que et cuiden, t’estimen i et respeten.
I pel que fa a aquest noi que t’agrada, ell ho sap? intenta quedar amb ell algun dia amb alguna excusa... o parlar més sovint amb ell a soles... i així aniràs veient si ell també mostra interès... i si veus que s’interesssa per tu... llavors pots dir-li quan vulguis
Evidentment, el risc que ell no senti el mateix per tu i que la vostra relació canviï hi és, cal que t’escoltis i valoris què vols fer.
Una abraçada!
La Laura Centellas