la novia no vol tenir relacions sexuals
jo vull arribar al punt de la penetració, però ella no vol. Diu que vol esperar al matrimoni però tinc 16 anys i vaig calent. A casa seva són de pensaments antics. Jo l'estimo però òbviament no vull esperar-me al matrimoni, què podem fer?
Laura Centellas

Hola,
Serà difícil trobar a una solució que als dos us sembli genial. El que està clar que si ella no vol fer quelcom relacionat amb la sexualitat compartida, sigui pel motiu que sigui, i sigui la pràctica que sigui, aquest "no" s'ha de respectar.
I en cap escenari hi hauria d'haver amenaces "si no fas amb mi ho deixem", o qualsevol altre tipu de pressió física, emocional o psicològica. Ja que aleshores estaríem parlant de violència.
Si tu no comparteixes els seus valors, aleshores la decisió l'has de prendre tu, però no com a condició de les seves accions. S'entèn?
Estem aquí si tens algun dubte o si algun punt no ha quedat clar.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas