no se que fer i hem preocupa molt
Holaaaaa
Tinc un problema que per a mi es bastant complicat, tinc novio des de fa 3 anys i en aquest temps de pandèmia ho hem estat deixant com 3 o 4 cops, totes jo, fins que a la ultima vam dir que era la definitva, que si ho tornavem a deixar ja estaria. Problema, m'esta interesant molt una altre persona, ha aparegut de la nada en instagram quan hem va començar a les respostes, i esque veig que es una novia presiosa, el problema es que es de Madrid i amb aquests temps no la podria ni veure. L'altre cosa esque amb el meu novio no estem pasant bona epoca, ens parlem molt malament i tenim molts atacs de gelos. M'agradaria deixar-ho, perque no para de dr-me coses molt maques i jo no sento el mateix, i es un problemmmm. També he descobert que soc bi, cosa que a me familia no li sembla be. Aixi doncs, estic feta una pifia.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que hi ha aspectes de la vostra relació que no estant ben resolts (gelos, us parleu malament...). Una relació sana t'ha d'aportar benestar, tranquil·litat i seguretat i sembla que ara mateix no t'aporta gaire res d'això.
És natural que en alguns moments en què no estem bé amb la parella, apareguin altres persones que ens criden l'atenció. Llavors és important que fem una mica de pausa i poguem analitzar realment què està passant a la nostra relació i com ens sentim, per poder prendre una decisi. Pren-te el temps que necessitis, d’acord?
La pregunta que et faria és: la teva relació actual et fa il·lusió? o només és còmode per tu?
Amb la resposta potser trobaràs alguna pista per saber cap on has de tirar...
I pel que fa a la teva bisexualitat, el que has de tenir clar és que tu no estàs fent res malament, el problema serà de qui no ho accepti i com a tal ho haurà de resoldre la persona que tingui el conflicte. T'animem a mirar la web i el recursos de l'AMPGIL (Associació de Mares i Pares de fills LGTBIQ+) https://guia.barcelona.cat/es/detall/associacio-pares-i-mares-de-gais-lesbianes-bisexuals-i-transsexuals_69163927.html
">
Una forta abraçada!
La Laura Centellas