(IV) situació de merda amb el crush
holaaaaa!!
és la 4a vegada que faig una consulta sobre aquest tema (ja ho posa al títol hahahhahah)
bueno, us vinc a dir q la situació ha avançat suuuper ràpid (tan ràpid q fa por i tot). Ara hi ha una mica més de confiança entre nosaltres i parlem X whats (mínim 3 cops la setmana) des de finals de gener.
vaig seguir el vostre consell i actuo amb molta normalitat, com sóc, i sense por de ser jutjada. podríem dir q teniu una relació una mica estranya, ja q només parlem de coses randoms (q al final fan q ens coneguem una mica millor i no nostra manera de ser) algun cop estaria bé parlar sobre la vida, sobre el nostre futur, el nostre punt de vista X veure les coses, q ens agrada q no... i doncs sempre penso q és una mica impossible ja q no és gaire seriós i li costa una mica expressar-se... total, q jo sempre he pensat q mai podríem tenir una conversa d'aquelles "profundes" q et fan reflexionar i q sempre recordaràs.
pos ahir, va i em diu q m'aprecia. uau, vaig quedar-me parada i lo q passa és q estàvem parlant just en aquell moment i clar, li vaig deixar en visto a l'instant. em vaig quedar molt parada i la meva reacció va ser: aiii 🥰🥰 i després ell em contesta hahahahahhaha 🥰 i després jo li vaig dir q també l'apreciava. em vaig quedar molt sobtada perquè no m'ho esperava, i menys d'ell, q mai hem tingut una conversa "normal". em vaig quedar en shock fins q me'n vaig anar a adormir... això sí, aquest matí sembla q la cosa s'ha refredat...
ara estic en un moment de molta confusió i tampoc sé ven bé que sento. necessitaria algun consell X gestionar les meves emocions O algo...
i ho tinc clar, he pensat en els pros i els contres, i no vull cap relació amorosa (de parella) amb ell. és el meu crush, entre nosaltres hi ha bon rotllo i punt.
moltíssimes gràcies,
xoxo 💘
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per tornar a confiar en nosaltres! Aviat et demanarem el teu nom per poder dirigir-nos a tu de manera més personalitzada! Que segueixis tornant ens anima a seguir amb la nostra feina. Gràcies!
Bé, anem amb el tema de la consulta. Si alguna vegada vols tenir una conversa més profunda, pots intentar proposar algun tema que t’interessi, i demanar-li per la seva opinió, o enviar-li una captura de pantalla amb alguna noticia i poder parlar-ne... si hi ha algun tema que t’interessi parlar-ne, proposa’l, i si només diu tonteries, pots dir-li que això et ve de gust parlar-ne en serio.
Que hi hagi apreci mutu, vol dir que esteu començant a construir una relació d’amistat, i això és molt maco. No cal tenir converses “normals” o serioses per poder apreciar a algú, simplement podem apreciar el fer de riure amb aquesta persona, de poder parlar de tonteries, de passar bones estones... D’altra banda si no seguiu la conversa desprès de dir-vos coses boniques com les de “l’apreci, jiji-jajaj i cors” es normal que es refredi.
I per últim, pel que fa a la relació amorosa, et diem el mateix que la vegada anterior; Si arriba el moment en el que et demana per sortir, sigues clara i sincera amb tu mateixa i amb ell. Escolta’t i respecta’t. No facis/diguis res que no et faci estar còmoda. Si no et sents preparada, no passa res, es normal.
Gaudiu d’això que teniu, gaudiu del bon rotllo, dels riures i de les converses.
Nosaltres seguirem aquí sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas