No sé com actuar
Recentment un amic m'ha explicat que ha descobert que li agraden els nois, quan mho va dir li vaig intentar fer suport i mostrar normalitat però tinc por de ferlo sentir incòmode o de no saber actuar. El tema està molt sensible encara.
Algun consell? El puc ajudar/acompanyar dalguna manera en concert?
Graciees
Laura Centellas

Hola!
Si el teu amic t’ha explicat això vol dir que et te molta confiança, no sol ser un moment fàcil.
Pel que fa a tu, pots dir-li això mateix que ens has dit a nosaltres, que tens por de dir alguna cosa que no “toqui” o equivocar-te, o fer-lo sentir incòmode... i que potser necessites que et guiï una mica.
També pots llegir una mica sobre el tema i sobretot, preguntar-li a ell què necessita de tu. No serveix que nosaltres et donem tips o consells sobre com acompanyar-lo, la millor persona que et pot orientar sobre com acompanyar-lo és ell. Moltes vegades el millor que podem oferir és companyia i escolta. Estar presents, estar disponibles. ESTAR i fer-li costat.
Una abraçada
La Laura Centellas