Que tinc allà dins?
Dintre de la vagina (a on em poso els dits) nose si és normal, però hi tinc una mena de replegament musculós a la part superior, es a dir no està buida i esta tencada, es normal? Ho té tothom? No vull anar al ginecòleg.
Com hauria de ser/ és una vagina per dins?
Laura Centellas

Hola,
No sabem exactament a què fas referència però la vagina té rugositats per dins, la vagina és una cavitat però hi ha musculatura i està en contacte amb altres òrgans. T'adjuntem un enllaç amb una imatge de l'exterior per si les rugositats que descrius son els llavis de la vulva (exterior): https://ca.wikipedia.org/wiki/
Vulva">
Vulva
I també t'adjuntem una imatge de com és la vagina (interior): https://ca.wikipedia.org/wiki/
Vagina">
Vagina  i https://es.wikipedia.org/wiki/
Vagina#/media/Archivo:Gineco.png">
Vagina#/media/Archivo:Gineco.png
La imatge de la vagina buida no sabem si la traiem del llibres de biologia però el cert és que la cavitat vaginal ens l'hem d'imaginar com un mitjó sense peu. Si li introduïm un peu, el mitjó s'adaptarà. Dons la vagina funciona més o menys igual, No està oberta com un túnel, s'adaptarà en funció del que introduïm.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas