Que tinc?!
Quant em masturbo i m’introdueixo els dits a dintre tunc com una mena de cosa estranya. La meva vagina no es buida hi ha com una mena de repleg estrany i em dona la sensació que és el final, es normal? O dintre de la vagina es totalment buida i no es veu el final? A més a vegades al masturbar-me em surt una mica de sang, es cert que hi ha una capa que es trenca, es això? No vull anar al ginecòleg ni explicar-li a la meva mare, només vull saber si és normal i en vas que no saber si es pot tractar d’allò greu.
Gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola,
No sabem exactament a què fas referència però la vagina té rugositats per dins, la vagina és una cavitat però hi ha musculatura i està en contacte amb altres òrgans. T'adjuntem un enllaç amb una imatge de l'exterior per si les rugositats que descrius son els llavis de la vulva (exterior):
Vulva
I també t'adjuntem una imatge de com és la vagina (interior): https://ca.wikipedia.org/wiki/
Vagina">
Vagina i https://es.wikipedia.org/wiki/
Vagina#/media/Archivo:Gineco.png">
Vagina#/media/Archivo:Gineco.png
La imatge de la vagina buida no sabem si la traiem del llibres de biologia però el cert és que la cavitat vaginal ens l'hem d'imaginar com un mitjó sense peu. Si li introduïm un peu, el mitjó s'adaptarà. Dons la vagina funciona més o menys igual, No està oberta com un túnel, s'adaptarà en funció del que introduïm.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas