Que es millor per mi?
Hola, un amic meu (x) es va pillar de mi pero jo estava a una relació amb un noi i no el volia deixar per estar amb ell.
Quan ho vaig deixar amb ell vaig seguir parlant amb amb el meu amic (x) i van pasar una serie de cosas que ens va portar a quedar i sentir coses entre nosaltres, jo al cap del temps volia i vull estar amb ell pero ell diu que m’estima pero no sap que sent que no sentia que el abans sentía i que s’ha adonat que no se’n enamorarà de mi.
M’ha deixat malament i l’estimo i no el vull deixar anar em faig mal a mi mateixa i nomes quan quedem tenim sexe, pero es l’unica forma de veure’l i nose si seguir així o deixar-lo pasar, pero es que ho pasaría molt malament si se’n anés.
Laura Centellas

Hola!
Sabem que es dolorós, però has d'assumir que ell no vol estar amb tu. Pel que expliques sembla que no té el mateix interès en tu i, encara que faci mal, has d'acceptar la seva negativa.
Per altra banda, una vegada puguis interioritzar aquest desamor, serà moment de començar a oblidar-lo. Com?
Posant distància:
•  Distància física - evitar trobar-vos
•  Distància virtual - deixar de seguir-lo a les xarxes socials
•  Distància mental - posar el focus en tu i les teves necessitats. Què vols? Centra't en les teves amistats, aficions i familiars. Quan et descobreixis pensant en ell, intenta moure l'atenció cap a tu.
Serà llarg, però mica en mica et sentiràs millor, ja veuràs!
Una abraçada!
La Laura Centellas