No se que fer
Hola, em dic Ju i tinc 17 anys, el fet es que fins fa uns quants mesos vaig deixar-ho amb el meu novio just despres de que ell m'expliques una situació familiar molt dura, el pare es volia suicidar, mare en depressió... un lio Jo no ho vaig deixar per aixo, ho vaig deixar perque ja no estava igual amb ell, perque ja no sentia el mateix i perque em costen molt les relacions, i ell vivia a Sant Carles de la Ràpita, aixi que era molt dificil, total que jo m'he anat recuperant pero es veu que ell encara esta molt enmorat i jo obviament encara sento algo per ell.
Fa aproximaament un mes que vaig començar a veurem amb un altre tio amb el que m'ho passo de conya es tot el que vull i m'encanta...
pero ara la situació del meu ex esta pitjor a casa i ell em diu que si jo no hi soc que no li queda res..
jo nose si vull tornar, magrada el tio amb el que estic ara i el veig casi cada dia...
Son mala persona si no torno amb ell? Soc una egoista? Ajuda...
InterPersonal

Hola redredwne! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que és una situació molt difícil, i també molt complicada per ell si està en aquest moment a casa. Encara que també és cert que has de ser sincera amb tu mateixa, eprquè sino la relaicó també serà complicada. No ets mala persona, ni egoïsta, ets sincera amb el que sents encara que sigui dur i et faci mal veure a algu que t'has estimat així. Ell està clar que necessita alguna ajuda, que segurament no sap com gestionar tot això i es deu sentir molt sol. Li pots dir que l'entens, que el comprens i que si ell vol, li vols fer costat, si li pot anar bé o si li va millor no tenir contacte amb tu. Que se senti compres i estimat. Digua-li que no li vols fer per res mal ara mateix. I que al'hora també és una situació molt complicada i que a aprt de la teva ajuda també miri de poder parlar amb una persona adulta o amb un terapeuta que el pugui entendre, ja que l'escolta i el cop de mà d'un adult ajuda molt en aquestes situacions. Digua-li que tu estàs aquí, si vol, però que una relació ara mateix per tu és molt complicat. Ànims! ELi Aulet www.interpersonal.cat