Un amigo mio no sabe hacer dedos
Hola,
Tinc un amic que no sap com ferli dits a la seva novia i li fa vergonya escriure ell el correu
com el puc ajudar, algun consell per a ell
Laura Centellas

Hola,
La millor ajuda li donarà la noia a qui li vagi a fer dits. Cada persona sent plaer de la seva manera, no hi ha un manual i per tant, és important que pugui demanar-li a la noia amb qui estigui que li ensenyi com ho fa, que el guiï, etc...
També seria interessant que conegui com és una vulva, on està el clítoris, per a poder estimular, acaronar, la zona i els voltants. T'adjuntem un video sobre masturbació femenina per a que pugui mirar-li el teu amic i tenir una mica de nocions, però remarquem la importància que pugui preguntar i parlar amb la noia:
BOJWa8takY
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas