Ruptura
Fa una setmana que m'ha deixat el meu novio... Portavem un anys junts i ha estat el millor de la meva vida, sempre que he passar per algun mal moment amb la familia que aquest any a estat mogudet ell m'ha ajudat. Segueixo enamorada d'ell i tinc moltisimes ganes de parlar amb ell, però no el vull obrir perquè el concec i se que s'agobiara... però tambe em costa moltisim estar sense mirar-lo als ulls cada dia al cole! Quan portavm 6 mesos el vaig deixar jo, després de l'estiu tot havia canviat i no estava còmoda... però vam seguir parlant i em vaig trnar a enamorar! Ara no em vll fer il·lusions de que tot tornarà a ser com abans, però no puc evitar tenir aquesta esperança.. Què faig??
InterPersonal

Hola jmnz99. Sóc l'Assumpta.
Entenc perfectament el què sents. Però crec que ara toca respectar la seva decisió, igual que ell va respectar la teva quan vas decidir posar fi a la relació tu. A més, fa molt poc i crec que és bo deixar passar uns dies, mesos...per reflexionar sobre el què ha passat i deixar que les emocions tornin al seu lloc. Per la teva banda, pots aprofitar per fer això, evitant buscar culpables, i treure lo positiu de tot el temps que heu compartit junts. Però també per buscar-te altres tipus d'activitats i distraccions que t'ajudin a portar la situació i encarrilar el teu dia a dia. Ara comença el bon temps i es poden fer un munt de coses a l'aire lliure. Estar en contacte amb la natura i compartir moments amb les teves amistats, família, etc. és de les millors coses que pots fer.
Gràcies per la teva confiança. Endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat