penetració i plaer
Holaa,
mireu esque fa unes dues setmanes vaig tenir relaciona sexuals per primera vegada. El problema esta en que no puc arribar al orgasme perque no sento el plaer maxim osigui m’agrada pero no sento un plaer continü. Es molt frustant perque jo amb la meva parella estable tinc comunicació pero esque tampoc se que mes provar ni res perque es tot el rato el mateix. Quan jo hem faig dits tant per fora com per dins si que sento plaer continü pero he intentat explicar-li el que m’agrada a al meva parella pero tampoc se com dir-li. I per ultim quan hi ha penetració es un gust amb dolor, osigui m’agrada pero em fa mal i mai podem estar mes de 5 min seguits perque no puc aguantar-ho. Osigui el meu dubte principal es que com puc fer per jo sentir mes plaer en la penetració si ja hem provat moltes postures diferents?
Laura Centellas

Hola,
Si no entenem malament la teva consulta, et refereixes a que "no pots arribar a l'orgasme perquè no sents el plaer màxim (un plaer continu)", a través de la penetració vaginal, oi?
En primer lloc, dir-te que és completament lògic que no sentis massa plaer i que no sigui tan fàcil arribar a l'orgasme a través de la penetració. Generalment les noies o persones amb vulva, necessiten estimulació directa o indirecta del clítoris per aconseguir-ho. Per tant, una idea seria, que mentre estigueu practicant la penetració, t'estimulis o la teva parella estimuli el clítoris, d'aquesta manera les sensacions s'intensificaran.
Tot i així, a la teva consulta també ens expliques que sents dolor, i el dolor (no desitjat), és antagònic al plaer, per tant, si fa mal, no agrada i és complicat que es produeixi un orgasme.
La nostra recomanació seria que anéssiu una miqueta més a poc a poc, que no focalitzeu tota l'atenció en la penetració i que abans de fer-la, doneu temps a que els vostres cossos (i ment) s'excitin. D'aquesta manera la penetració podrà ser més fàcil (major lubricació, més relaxació...). Si el dolor continua, seria recomanable fer una valoració per part de la ginecòloga i/o fisioterapeuta de sòl pelvià, per valorar que no hi hagi una causa física que expliqui aquest dolor.
Doneu-vos temps també per anar descobrint què us agrada, com us agrada mantenir relacions sexuals, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas