PROBLEMA ESCOLAR!!!! BCN :;:;
Hola!!!
El meu problema es que, fa uns cinc anys que tinc una millor amiga, juntament amb una altre. El cas es que aquest any, la amiga en qüestió ens ha començat a deixar en evidència davant de gent més "popu" de la classe, i els hi va darrere com un gosset. A vegades l'hi fan cas, i, no té ulls ni orelles per ningú més. Estas amb ella i a davant té a aquesta classe de companys, l'hi dius una cosa i ni et mira ni et contesta. Però quan es cansen d'ella va amb nosaltres com si res, i això em molesta molt!!! Ja ho he parlat amb la altre amiga, i pensa l'ho mateix. NO podem ser amigues "temporals" o de "reserva" seves... Potser em responeu que parli amb ella. Ja ho he provat, i ho nega rotundament. Així que, que puc fer?
Gràcies per llegir-ho i si em contesteu estaré molt agraïda <3
InterPersonal

Hola Sandy!! Si ja has parlat amb ella, i no ho accepta, poca cosa més hi pots fer, de part teva vull dir. Crec que has explicat molt bé la situació i m'imagino que has fet igual al parlar amb ella. Aquí, no es tracta de mirar què ha fet o deixat de fer, sinó com us sentiu vosaltres i si realment us sentiu les amiques de reserva, això no és agradable. No es tracta que la castigueu, ni que la deixeu de banda, però tenir amigues de reserva té un preu i és que segurament vosaltres li anireu perdent la confiança a mesura que vagi passant això. Com que us està fallant i heu intentat avisar-la sense cap resposta per part seva, ara ella patirà les conseqüències d'això, segurament no comptareu tant amb ella, no la trucareu tant, no sabrà tot el que us passa, etc. No heu de fer res voslatres, perquè el que havíeu de fer ja ho heu fet, pot ser que d'aquí un temps ella s'adoni del que està perdent i reaccioni, llavors ja veureu què feu, o potser que us deixi, però sigui com sigui, vosaltres ja heu fet el que calia.
Molta sort!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat