Coreano de intercambio...
Hace unos dias vino un Coreano a mi instituto y me empezó a dar clases de Coreano en mi casa y entre clase y clase pues acabamos en mi cama... la cosa es que lo hicimos sin condon, hay alguna posibilidad de que me haya pegado el Covid por ahi, o alguna enfermedad coreana rara???? (mañana me hare la pcr anal por si acaso...)
Laura Centellas

Hola,
El risc de contagi de la covid es a través de la respiració, si vàreu estar pròxims, amb contacte físic i sense mascareta, hi ha risc de contagi. No pel seu origen sinó perquè és un virus que ens afecta a tota la població mundial. A nivell sexual si no vau utilitzar preservatiu podeu haver-vos contagiat d'alguna Infecció de Transmissió Sexual o podries haver-te quedat embarassada (si el teu cos té vagina, ovaris i úter).
Pel que fa al comentari i l'anotació sobre l'origen d'aquest noi, considerem que és d'un ús racista que t'animem a revisar i a reflexionar, i esperem que la consulta no sigui una broma, ja que per nosaltres és la nostra feina, hi dediquem temps i us responem de forma personalitzada a cada una de les vostres pors, inquietuds o dubtes sobre relacions sexuals, sexualitat i relacions de parella.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas