M'AGRADA UN MÉS GRAN
Hola, siusplau m'agradaria ser anonima xD.
Bueno, doncs lo que passa és que m'agrada un noi 2 anys més gran que jo.
Quan ens creuem pel passadís del insti algun cop ens mirem pero no diem res continuem com si res, jo crec que em mira perque ja mha pillat més d'un cop mirant-lo jajajaja :$ lo que vui saber és si em veura petita per ell.
Molta gent diu que semblo més gran de lo que soc pero no estic convençuda.
QUE CREIEU?
PD: La carrera de psicologia és molt dificil?? :)
Petoneets <3
InterPersonal

Hola!! L'edat no té perquè ser un impediment en qüestions amoroses, els prejudicis si que ho són. A tu t'agrada, no? Doncs no et tallis i fes el que faries si tingues la mateixa edat que tu. Exactament el mateix! Ara bé, el que no sabem és si tu li agrades a ell, hauràs d'esbrinar-ho... però mirant-lo només al passadís no podràs saber-ho mai, per tant, no et tallis i fes el que faries en qualsevol altre cas!! Molta sort!
La carrera de psicologia no és especialment difícil, vaja no crec que ho sigui, però tampoc és que sigui molt fàcil, per començar t'ha d'agradar molt ja que implica un alt compromís, però per la resta no hi veig grans complicacions.
Una abraçada!!
Marina Marull, psicòloga InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat