Nomès penso amb desgràcies
Últimament trobo que em costa adormir-me i em desperto sovint a les nits, també noto que sempre estic pensant amb catàstrofes que poden ocòrrer, i que morin els meus amics i familiars més propers. El meu principal pensament (pot semblar una mica tonto) és que exploti la nuclear, sí, potser és una mica raro, però visc a pocs quilòmetres d'una i aquesta por sempre és present al meu cap. També tinc por a que vingui una guerra o a que passin coses catastròfiques en general. A classe no em puc concentrar perquè tinc aquesta mena de pensaments i tot això...El pitjor és a la nit, què tinc por a adormir-me i què passi alguna cosa extranya...També em fa por fer excursions pel fet què ens passi alguna cosa...Crec que ja anava sent hora d'explicar-ho,i que millor que dir-li a una professional. Espero que m'ajudeu siusplau, ho necessito de veritat.
Gràcies
InterPersonal

Hola Juuditt211!!! I tant que ho has d'explicar això si et passa tan sovint com dius!! I el que has de fer és no només explicar-m'ho a mi, sinó als tes pares tan aviat com puguis! Tenir por és una cosa normal i natural però quan s'apodera de paràcticament tots els moments de la nostra vida, hem de demanar ajuda perquè es pot tornar insuportable. Jo crec que hauries de poder anar a un psicòleg que t'ajudi a adonar-te que tot i que els perills existeixen, gairebé mai ocorren. Però ara tu això no ho veus i pateixes, per tant sigues valenta i parla amb els teus pares, ells buscaran una solució que t'ajudi a estar millor, si no t'atreveixes, imprimeix aquest misstage i ensenya'ls-hi perquè crec que t'has explicat molt bé i que transmets relament el que et passa. No pateixis tu sola aquestes pors, creu-me, no et farà cap bé!
Molts i molts ànims!!
Marina Marull, psicòloga InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat