Dits
Hola!
Fa molt temps que volia escriure. Sempre he sentit a dir que hi ha moltes maneres de masturbació femenina, i bé la més coneguda "per dintre". Doncs el fet és que jo sempre m'he masturbat pel clítoris, i alguns cops ho he provat d'altres maneres, però no és el mateix..
És a dir, mai arribo res, ja que em talla el rollo....
És probable?
Gràcies!
Laura Centellas

Bon dia!
No sabem per quin motiu se't "talla el rotllo", però és normal que sentis més plaer estimulant el clítoris. En realitat el clítoris és l'òrgan del plaer i no tant la vagina. Si en tens ganes pots seguir explorant el teu cos però sobretot no et posis pressió per arribar a l'orgasme. Poc a poc aniràs veient què et provoca més plaer! És molt important que en el moment de la masturbació o les relacions sexuals estiguis relaxada i a gust perquè tot flueixi. Així que si cal pots posar-te música, encens, o el que a tu et vagi més bé per estar tranquil·la i gaudir d'aquesta estona de plaer amb tu mateixa!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
La Laura Centellas