m'agrada un noi.
Bon dia:)
al estiu de 2013(osigui aquet passat)vaig coneixer a molta gent del meu poble, em porto be amb tothom i sóc molt coneguda. Però un dia vaig coneixer a un noi i em va cridar l'atencció perquè era guapet i tal. un dia estavem a casa i la meva germana petita de 10 anys em va dir mira qui em seguieix en el instagram, i era aquest noi.El vaig anar a obrir per el whatsshapp i des de aquell dia vam comensar a parlar bastant,fins al punt de que ara m'agrada. li he dit mes de un cop el que sento i el ultim cop que li vaig dir em va dir que: no em volia fer mal.( amb les altres que els hi ha pasat aixo ara casi ni es parlen) i em va dir que ell no volia que pases aixo amb mi.
magradaria saber que fer ara perque no vol res amb mi ni amb ningu...( mu ha dit un amic seu) me intentat oblidar de ell per no rallarme pero no puc :,(
ajuda siusplau!!
InterPersonal

Hola!! El que t'ha passat és dur d'assumir, però no és tan negatiu com sembla. Ell ha sigut sincer amb tu, i això és bo i diu molt d'ell, disfruta la seva amistat, ja que fns que ell no s'obri a res més poca cosa podràs aconseguir. Tenir-lo com a amic ja és molt i oblidar-lo... és difícil tenir aquest control sobre el nostre cor, però si tu et veus amb cor de poder ser només la seva amiga i no ho passes molt malament, potser a la llarga aniràs perdent aquest sentiment més romàntic i et conformaràs amb la seva amistat.
Hauràs de ser valenta, ja que no podem obligar a ningú a sentir coses que no sent, ni tan sols a nosaltres mateixos!
Una abraçada!
Marina Marull, psicòloga InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat