llavis menors
hola, no se si es normal pero noto que tinc els llavis menors bastant grans i a mes foscos, a vegades al tenir-los tan sortits em molesten, he de dir que noto que aquests dies sobretot els tinc mes de l'habitual i també he de dir que en teoria m'havia de venir la regla aquesta semana, ja de per si els tinc sortits, pero podria ser que aquests dies al haver de venirme la regla, s'hagin inflamat mes o algo? o son així sempre
Pd: els odio😭 em fa por que cuan tingui relacions sexuals per primer cop no agradin
Moltes gracias per tot i la vostra feina
Laura Centellas

Hola,
Totes les vulves són diferents, el que passa que no estem acostumades a veure vulves reals. No n'hi ha dues d'iguals, llabis, color...
És important que ens coneixem, si notes que quan t'ha de venir la menstruació la teva vulva canvia, està bé. Nosaltres no sabem si és normal o no en el teu cas. És important que t'exploris.
Pel que fa a la vergonya, és un tema que a moltes noies els afecta però les indicacions per a realitzar una cirurgia estètica, normalment són: que limiti el dia a dia de la persona, que generi dolor al portar calcetes o pantalons, que no permeti que la persona amb vulva gaudiexi de les relacions sexuals, etc.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas