Crush decepcionada
Hola , bon dia , estaba enamorada de un amic meu i era el crush pero vaig deixar de parlar amb ell , despres de 1 mes ha tornat a parlar amb mi y vol estar ambm mi , tenim molta confiança y avui hem follat pero no es res del que m'esperaba , no m'ha agradat molt la veritat em sento com que ho he volgut pero ara es extrany no se que fer , es como que ara que ho tinc no m'agrada.
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu que et sentis així, gràcies per compartir-ho amb nosaltres. A vegades tenim unes expectatives dipositades a les relacions sexuals compartides que poden no complir-se i quan això passa pot aparèixer la frustració i la decepció en alguns casos.
Si no et va agradar, no et vas sentir còmode, no vols repetir, només cal que no ho facis. Ja arribarà el moment en el que potser tornis a connectar amb la curiositat, les ganes d'experimentar, i amb la confiança en una altre persona i tu mateixa per a tornar a donar el pas de nou.
No forcis la màquina, és vàlid no voler més si ara no vols més.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas