no tinc libido casi
Hola, fa ja temps que no tinc gaire libido, ja fa mesos que ni em masturbo... es com si la meva parella hagues acabat amb el meu desig sexual.. Quan estem junts i començem bueno em ve bastant de gust, pero sola no em ve gens de gust... i es perque tinc la sensacio de que ell no em desitja i es força a tenir sexe amb mi, crec q no li agrado perque molts cops ni te orgasmes i a vegades no te ganes. No fa res per solucionar els seus probemes sexuals (i mai ho fara), no fa res per millorar les relacions i sempre li dic que m'expliqui que li agrada que li facin al llit i sempre ho posposa , mai mho diu i jo crec que el satisfà algu mes pq no es normal com ha canviat am el temps, es com si ara li donés igual el sexe. Molt al principi quan començavem a sortir insistia bastant en tenir rlacions i algun cop ho he fet sense ganes i nose es com q aixo tambe m'ha marcat. Em deprimeix molt no satisferlo i aixo em fa baixar la libido, pensar que no en se i que no soc suficient (i fa 2 anys que estem junts)
M'agradaria saber que puc fer per tornar a augmentar les ganes pq nose si despres d'estar amb ell tornare a tenir un desig normal... Gràcies
Laura Centellas

Hola, entenem que seguiu junts, que tu sentis que no et desitja no significa que no ho faci.
A vegades associem l'excitació amb el plaer de l'altre i no tenen perquè estar relacionats.
Si ell no t'explica què li agrada o com es masturba o s'estimula sol, és impossible que tu ho sàpigues, no pots estar dins el seu cap ni saber què sent ni de quina manera.
El plaer és personal i subjectiu, tu et centres en el teu plaer i ell en el seu, a vegades donar plaer a l'altre ens pot produïr plaer, i això és meravellós perquè estimulem i alhora ens estimulem eròticament a nosaltres mateixes/os.
Per tant, t'animem a parlar amb ell, explica-li com et sents, potser t'explica com es sent ell o t'explica si té alguna dificultat i podeu sumar tots dos per estar més a gust.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas