La distància ho supera tot
Bona nit adolescents, la veritat que necessito consell perquè estic molt trista.
Fa uns mesos vaig conèixer per xarxes socials a un noi de Madrid, al principi no parlavem gaire, només ens contestavem alguna història i parlavem de tant en tant però des de fa 1 mes o així que parlem tots els dies, la veritat que s’ha convertit en un suport molt important en la meva vida i crec que m’estic començant a enamorar d’ell. Li vaig dir i ell em va dir que jo també li agrado força. El problema primer de tot és que ell viu a Madrid i jo aqui, si no hi hagués Covid doncs tot seria més fàcil (no molt més però una mica si) però amb la situació que estem vivint doncs tot és super complicat i la veritat és que cada vegada sento més coses per ell i no vull ilusionar-me perquè sé que és impossible. Què puc fer?
Gràcies :)
Laura Centellas

Hola!
Es normal que et sentis trista davant aquesta situació, gràcies per compartir-la amb nosaltres.
Si no et vols il·lusionar més, només se’ns acudeix una manera; posa distancia. Sabem que és una decisió dura i difícil, i és la única manera d’oblidar a una persona.
D’altra banda, també en pots parlar amb ell, li pots exposar les teves pors, els teus neguits i explicar-li de nou el que sents per ell.
Les relacions (d’amistat, de parella, familiars...) a distància poden funcionar si les dues persones hi posen energia, ganes i il·lusió. Caldrà que feu un esforç i parleu a través de videotrucada, també podeu fer plans per quan acabi tot això. Podeu fer alguna activitat conjunta de manera virtual, és a dir, sopar, algun tipus d'esport conjuntament...
Cal que tinguis en compte que no podem obligar a ningú a sentir el mateix que nosaltres, encara que això costi molt d'assumir.
Una abraçada i ànims
La Laura Centellas