relació de 4
Hola, som una parella de 4i tenim un problema perque les relacions de
4 no estan ben vistes y la gent es mira de forma extranya quan en donem un petó de 4. (quan es molt normal)
Qué fem?
Laura Centellas

Hola!
Això que esteu vivint se’n diu poliamor. Alguns pensen que el poliamor vol dir “tots amb tots sense cap compromís” però realment és una relació intima, amorosa i mantinguda en el temps de manera simultània amb varies persones.
Aquest tipus de dinàmiques segueixen sent tabú a la societat, i per això possiblement sentiu que us miren de manera estranya. Vivim en una societat en que la parella “normativa” és monògama i heterosexual i quan surt d’aquí doncs hi ha més mirades del compte, riures per sota del nas, preguntes, dubtes, curiositat...
El que es important és que vosaltres estigueu bé, que us entengueu, que sigueu feliços i que us agradi això que teniu. I que tingueu una bona comunicació per poder parlar de les pors i dubtes que vagin sorgint. Pots demanar als altres membres de la relació com es senten amb aquest fet (que us miren de manera estranya) i potser entre tots podeu trobar alguna manera de sentir-vos més còmodes.
Gaudiu del que teniu.
Una abraçada.
La Laura Centellas