AMOR
Fa un temps estava sortint amb un noi, i jo n'estava molt enamorada però ell només em vola de lio. Quan ens vam deixar, vam deixar de ser amics i va passar un temps que estava trista i me'n intentava oblidar. Al cap d'un temps vaig veure que no podia seguir així..i li vaig dir de ser amics i solucionar les males cares. El problema més gran es que vam començar a xarrar i ara m'obra tota l'estona i se m'ha declarat... Però a mi no m'agrada, jo només el vec com un amic...El que passa es que em fa por tornar-me enamorar d' ell perquè som veïns i ens veiem molt sovint..
InterPersonal

Hola!!! és difíil controlar el que sent el nostre cor. Mira, jo no m'agobiaria gaire. Pensa què vols tu, si no vols estar amb ell de cap de les maneres, no li donis tanta conversa i ja està, ara bé si tens dubtes d'estar amb ell pel que us va passar en el passat... jo penso que tampoc és tan greu el que us va passar i que la gent amb el temps pot canviar d'idea i madurar. Per tant, no et tanquis portes abans d'hora! Potser aquesta vegada va bé i no pateixes. De moment qui té la pilota al seu camp ets tu, perquè ell ja t'ha dir el que sentia, ara falta que et decideixis tu...
Molta sort!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat