Prefereixo no pusar titol
Bona tarda, volia preguntar si es normal aproparte a un profesor, en plan de preguntarli sovre un tema que no es ho que a explicat a clase ni res despress de clase, o parlarli sovre alguna cosa que saps sobra el que ha explicat o preguntar on a comprar unes vanbes o coses per l estil. Aixo molesta als profes? Es que el meu tiet hem va di que als profes els agrada que els i parlis i preguntis i taL. Pero no vull ser l enchufst de la clase i l empollon perque ho fatx am tots els profes. Tinc por que m agafin mannia els compañs. També diu ma avia que m'agrada apropar-me als profes i parlar l'is a lora de entre clases i desprès de l insti i tal. No tinc gaire clar res, perque m agrada parlar amb profes? Jo vui Fer amics entre els meus companys, no entre els profes. Perque m agrada tant estar amb profes i que sàpiguen sovre la meba vida?
Laura Centellas

Hola!
A vegades, busquem una conversa “adulta”, o la que ens pot proporcionar un/a profe perquè solen ser converses mes madures, o potser t’agraden aquest tipus de converses perquè són “ràpides” i poc profundes. El primer que cal que facis es saber per què t’agraden tan aquestes converses.
Hi haurà professors que els molesti, i a altres que els agradi, això va a gustos. N’hi haurà que es sentiran més còmodes i d’altres que els incomodi la situació, observa i actua en conseqüència.
La etiqueta de enchufat/empollon no veig la relació que tenen amb el fet de parlar amb un professor, al final, si tu estàs còmode amb el que fas, intenta no fer cas de les etiquetes desagradables que et col·loquen els altres.
Si el que vols és fer amics entre els teus companys, intenta dur aquestes converses que tens amb els profes amb els teus companys, interessa’t per les coses que els interessen, mostra interès en saber com estan, explica’ls coses de tu... les relacions d’amistat es van creant de mica en mica.
Una abraçada.
La Laura Centellas