M'agrada,agrada massa
Hola, primer de tot dir q agraeixo molt això q esteu fent ❤️
Bueno allà va sóc un noi trans de 13 anys vaig començar fa 4 mesos no dic això perque sigui la meva presentació només perquè entengueu el meu estat de amor propi, avui en dia molt baix.
Fa pocs mesos, a classe em vaig començar a posar supernervios a ja que per culpa de les hormones tenia altibaixos, mautolesionava.
Un día vaig decidir demanar ajuda a una noia de la meva classe, una que pensava q m'entendria gràcies a ella ja no tinc ganes d'acabar tot i m'ajuda sempre que pot però. Fins aquí bé tot va arribar cuan vaig començar a veure q cada cop q m'envia a un missatge cridava C un boig i bno m'agradava molt aquesta noia, poso en situació q es una de les més populars amb més amics del insti, en el moment que jo vaig veure q m'agradava li vaig dir, no per demanar-li sortir sinó pq jo les he de treure aquestes coses, la seva resposta va ser normal, li va donar igual em va dir q seguiría estant aquí per tot, ella. Te un amic, ell té novia però sempre he pensat en que potser li agrada i nose ha arribat un punt que només minteressa q ella estigui bé encara q no sigui amb mi, jo sóc el tipic pringar que sas eu sol al inst i I ella la popular i molt guapa tabe s'ha de dir de classe, no tinc cap expectativa pwue se q no li agrado pero no ho sé m'agradaria ser una altre cosa en plan no només y a persona a la que ajuda cuan pot sino a un amic entre cometes nose si m'he explicat però sempre q m'agrada algú arribo a un nivell dobssesio que N es estar amb mi sinó que Nomé m'importa q estigui feliç, jo faig tot per elles i ns després em decepciono
Laura Centellas

Hola!
Entenem que el que demanes és com ser el seu amic? És a dir, ara mateix ella et dona suport a tu quan el necessites, però a tu t’agradaria ser també el seu suport.
El primer que cal que facis es saber què vols tu, si creus que pots mantenir una relació d’amistat tot i estar enamorat d’ella, o si necessites una mica de distància per tal d’oblidar-la. Cal que tinguis clar el que tu vols, ja que són coses molt diferents. Estar com amic d’una persona a la que estimes i no es recíproc, és molt dolorós.
Ser amic d’una persona implica reciprocitat, és a dir, per tu ser el seu amic, cal que ella vulgui ser la teva amiga. Pots intentar apropar-te a ella i anar creant aquesta amistat, però sense obsessionar-te, si veus que no respon de la mateixa manera, o no respon ja t’està donant pistes del que ella vol, d’acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas