Conseqüències primera vegada
Hola, gràcies per llegir-me. Us explico, fa poc que he perdut la virginitat (2 setmanes aprox) i ja ho he fet vàries vegades i bastant fort, el cas es que estic notant que durant els dies després de mantenir relacions, quan faig pipi em fa 'mal' o sento picassor, i ademés m'esta baixant com una mica de fluxe marró (i encara no m'ha de venir la regla i no tinc sangrat entre períodes). A que es podría deure? O m'he de preocupar o és normal per ser de les prímeres vegades? Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
La picor i el dolor en fer pipí no haurien de ser-hi... els motius poden ser diversos: que ho feu tan fort que hi hagi alguna ferida o la zona estigui irritada i que amb el contacte amb el pipí faci mal (mira't la vulva a veure si observes alguna vermellor o ferideta), també podria ser per una infecció d'orina (en aquest cas, si el dolor en fer pipí no desapareix, important anar al metge perquè pugui valorar-ho i iniciar el tractament oportú)...
El sagnat que es produeix després de les relacions sexuals pot ser pel "trencament" de l'himen o per la mateixa força amb la qual feu la penetració. Potser estaria bé que anéssiu una miqueta més en compte per tal de gaudir i no fer-vos mal ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas