Problemes amb el Tampax
Bona tarda i moltes gràcies pel vostre temps!!
Al principi no em preocupava, però porto uns anys amb la regla i segueixo sent incapaç d'ultilitzar un Tampax. Cada cop que ho inento em fa mal quan no tinc ni la meitat d'aquest insertat. He estat intentant buscar informació i em fa por anar al ginecòleg i que em digui que tinc vaginisme o alguna cosa per l'estil. Ho he parlat amb amigues i em diuen que és simplement que no me'l sé col·locar bé, però jo crec que va més enllà d'aquest fet...
Laura Centellas

Hola,
El que t'està passant els hi passa a moltes noies. Primer de tot et direm que calma, que agafis un mirallet que et permeti observar la teva vulva i localitzar cada una de les seves parts. Amb els dits separa els llavis i localitza l'entrada de la teva vagina, la veus? Per aquí és on has d'introduir el tampó, però és important que l'introduïm en la direcció correcta, perquè si no pot topar amb les parets vaginals i fer-te mal.
Mira les instruccions que acompanyen la caixa de tampons perquè et serveixi com a guia. Si tot i així, no millora, pot sol·licitar una hora de visita amb la ginecòloga o la llevadora perquè puguin valorar i veure si tot està correctament. No tinguis por, esbrinar la causa del dolor ens permetrà buscar solucions ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas