Novia
Hola, segurament em direu que no hi ha pressa i que tot té el seu temps, però eq jo estic preocupada. Tinc una amiga que ja s'ha liat amb bastant i jo no he fet ni un petò. LA cosa és que sóc bollera, i ns crec q així sem fa més dificil trobar algú. Però de veritat, ns em faria ilusió començar a tenir lgo amb algú i experimentar, però eq no hi han oportunitats, a més quasi totes les noies que conec son heteros així q... :(
Merci per tot, sou genials !!!! :)
Laura Centellas

Hola,
Com bé dius, el primer que et direm és que no tinguis pressa, però també volem dir-te que és completament normal que tinguis ganes d'experimentar i tenir les teves primeres experiències amb altres persones.
Sabem que és difícil no comparar-se, però a cada persona li arriba el seu moment i és important no pressionar-se, i donar-se temps perquè les coses arribin quan hagin d'arribar. De moment, passa-t'ho bé, coneix gent nova (dins del que la pandèmia ens permet), gaudeix de les teves amistats i quan menys t'ho esperis, passarà.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas