M'agrada?
A ver, la questió es que jo tinc un amic amb el que em porto molt bé, al principi em vaig fixar bastant amb ell i em venia a vegades a la ment pero no pensaba en ell de cap forma, fins que un dia em va dir que li agradaba una noia( que per cert en aquell moment no em queia molt be ) i a partir d'allà parla bastant d'ella i a mi em molesta molt.
La cosa no s'acaba aquí, doncs ell li va dir que li agradaba ( em vaig cagar en tot quan em va dir aixo) i van tenir una cita. Ella li va dir que estaba confosa i no el volia perdre com a amic i el tio continua dientli coses maques i fent-li detalls, una vegada li va dir davant meu que se la volia menjar a petons.
Entenc que pot semblar una tonteria pero no se amb qui parlar i a ver si em podeu ajudar^^
No se que fer perque el tio no es retira, i continua dient-li coses quan ella passa d'ell, i evidentment cada vegada que diu algo em molesta. si li dic el que sento ja se que em dira que no li agrado ( ja m'ho ha deixat clar mes d'una vegada)
El problema mes gran es que no se si realment magrada, ja que quan penso en el tema no reacciono al pensar que ell pot tenir novia pero em poso a plorar quan penso que em deixara sola per estar amb ella. També esta el tema de: no penso amb ell com a algú que m'agradi pero m'agrada estar amb ell etc i em poso gelosa quan li diu coses maques a la que li agrada.
La pregunta es : m'agrada? O es que no vull estar sola?
I si m'agrada, puc fer algo? Perque ja m'ha se que no li agrado.
Merci per ajudar-me <3
Laura Centellas

Hola!
A la pregunta de si t’agrada o és que no vols estar sola no et podem ajudar gaire. Cal que t’ho preguntis a tu mateixa.
Si finalment te n’adones que sí t’agrada però tu a ell no, ho hauràs d’acceptar. Sabem que fa mal, però no pots controlar els sentiments dels altres. Caldrà que el respectis.
Si ell només vol ser el teu amic però tu n’estàs enamorada segurament patiràs bastant, que ja és una mica el que t’està passant ara, que ho passes malament quan queda amb un altre noia, quan t’explica coses d’altres noies... Valora amb calma què vols, pensa en el teu benestar i si realment et compensa estar d’aquesta manera.
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos això que et preocupa
Una abraçada
La Laura Centellas